Dağlar
Tavsiye Yerler
Saat
Kayseri Çıkışlı 3 Gece 4 Gün Yaylalar Turu

1.Gün : 22.08.2016 Pazartesi
Sabah Uzungöl'e varış ve kahvaltının ardından (Extra) Minibüslere binerek Karaster Yaylasına çıkıyor Yaylada gezinti yapıyoruz.Ardından Uzungöl etrafında gezinip Uzungöl'e dönüyoruz.Rize'de Meşhur Kuru Fasülye olarak öğle yemeğini aldıktan sonra Yöresel ürünlerin satıldığı fabrikaya gidiyoruz.Ardından Ayder Yaylasına hareket ediyoruz.Haşimoğlu Otel

2.Gün : 23.08.2016 Salı
Sabah erkenden kalkıyor otelimizde kahvaltımızı alıyoruz.İlk olarak Rafting ve Tahta Araba (Formulaz) Yarışmalarını yapıyor Öğle yemeğini almak için Mucit Amcaya geliyoruz.Öğle Yemeğimizi alıyor ve Çay Demleme Yarışması yapıyoruz.Ardından (Extra) Ayder Yaylasını daha yüksekten görebileceğimiz Huser Yaylasına çıkıyoruz.Dönüşte Kendi elektriğini üreten Avusor Yaylasına çıkıyor yürüyüş yapmak isteyen misafirlerimiz ile göle kadar yürüyor Aydere dönüyoruz.Serbest zaman içerisinde arzu eden misafirlerimiz kaplıcaya girebilir.Akşam Yemeğinde de Horon Oynama Yarışması yapıyoruz.Haşimoğlu Otel

3.Gün :24.08.2016 Çarşamba  Sabah erkenden kalkıyor kahvaltımızı alıyoruz.Ardından Müthiş bir şelale olan Tar Şelalesine kadar yürüyor ardından Artvin'in Borçka ilçesine hareket ediyoruz.İlk olarak Borçka Muratlı Sınır Köyü ve Camiisini,Borçka Karagölü gezip ardından Xeba Yaylasına çıkıyoruz. Yaylada Çiçek veya Likapa toplama yarışması yapıyoruz.Ardından Hopa'da bulunan otelimize dönüyoruz.Cihan Otel

4.Gün : 25.08.2016 Perşembe
Sabah erkenden kalkıp Batum'a dönüyor ilk olarak Ters Restoran , Avrupa Meydanı,Sahili ve Parkını gezip Teleferik ile gök yüzüne çıkıyoruz.Ardından Öğle yemeği alıp  Sürmenede bıçak alışverişi yapıp Yomra'da Çay alışverişi yapmak için fabrikaya gidiyor çay alışverişi yapıyoruz.Ardından Trabzon-Zigana üzerinden dönüşe geçiyoruz.Aracımızda son olarak Bilgi Yarışmasını yapıp sonucu belirliyoruz.En Çok Puan alan grubumuza ödülümüzü veriyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.