Dağlar
Takvim
Tavsiye Yerler
Saat
Samsun Başlangıçlı Trabzon Bitişli 5 Gece 6 Gün Batumlu Karadeniz Gezisi Genel Programı

1.Gün 31 Temmuz 2015 : Samsun Havaalanında Karşılama  ve kahvaltı .Kahvaltı sonrası Bandırma Vapuru,Atatürk Anıtı,Etnoğrafya Müzesi (Gazi Müzesi), Arkeoloji Müzesi,Kent Müzesi,Kurtuluş Yolu ve İlk Adım Panaroması,Amisos tepesi gezilerinden sonra Termeye Hareket.Terme Ulusoy Dinlenme Tesislerinde meşhur Terme Pidesi Aldıktan sonra Ordu Boztepeye hareket.Orduda Fındık Alışverişimizden sonra Giresun’da tarihi bronz kale ve Topal Osman Ağa Anıtını gezdikten sonra Trabzon Hıdır Nebi Yaylasındaki Otelimize geçiyoruz.Akşam yemeği otelimizde.(Bal Otel)

2.Gün 01 Ağustos 2015 : Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra Trabzon merkeze gidiyoruz.İlk olarak 1950 'li yıllarda insanların gözü önünde oluşmuş Sera gölünü fotoğraflıyor ardından Ayasofya Müzesi,Atatürk Köşkü gezimizi yaptıktan sonra Trabzona özgü Telkari Kazaziye Gümüş sanatının tanıtımının yapıldığı Tuğana Gümüş Mağazasına uğruyor alışveriş yapıyoruz.Ardından öğle yemeğimizi alıyor ve Maçka ilçesine doğru yola çıkıyoruz.Karadağın eteklerine kurulmuş ,eşsiz doğasıyla bir dini merkez olan Sümela Manastırının hikayesini Rehberimizden dinliyor ardından Keşiş odaları,Ayazma,Rahip ve Rahibe odaları,Mutfak kısımlarını geziyor ardından Sürmenede bulunan Otelimize geçiyoruz.(Zarha Mountain Resort veya Taşkın Otel)

3.Gün 02 Ağustos 2015 : Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra Sürmene merkeze geliyor ve Şehir meydanında alışveriş molası veriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz yöreye özgü Sürmene Bıçağı,Trabzon Kurabiyesi,Yöresel Peynir,Mısır Unu,vb.. ürünlerden satın alabilir.Molamızın bitiminde Trabzon'un Of İlçesine hareket ediyoruz.İlk olarak yol üzerinde bir çay Fabrikasında mola veriyor ve Ziraat Mühendisi eşliğinde Fabrikayı geziyoruz.Burada Çayın fabrikada geçirdiği evreleri bizzat görüyor ve Çay satın almak isteyen misafirlerimize alışveriş imkanı sağlıyoruz.Şimdiki durağımız Uzungöl.Uzungöle geldiğimizde göl etrafında serbest yürüyüş yapıyor ardından öğle yemeğimizi alıyoruz.Ardından  Rize merkeze geliyoruz.Hediyelik yöresel ürünlerden satın almak için TEKPA Satış Mağazamıza uğruyor alışveriş yapıyor ardından Rize Botanik Parkında çay molası veriyoruz.Rizeye geldik çay içmeden olmaz diyerek Rize manzarasına karşı çaylarımızı yudumluyor Akşam yemeği için Çayelindeki Otelimize geçiyoruz.(Çayeli Sahil Otel)

4.Gün 03 Ağustos 2015Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Sarp sınır kapısına yöneliyor, kapıdaki çıkış işlemlerinin ardından Gürcistan’da giriş yapıyoruz. Adjara Özerk Cumhuriyetinin başkenti olan Batum’a doğru yolculuğumda, ilk olarak Aydınlanma YolundaAziz Andrew Heykeli’ni görüyor ve fotoğraf molası veriyoruz. Okaliptüs ağaçları eşliğinde, Romalılar tarafından inşasına M.Ö başlanan ve son olarak 93 harbinde Osmanlı Rus savaşında kullanılan, Gonia ( Hisarı ) Kalesi’ni panoramik olarak görüyoruz. Gezimize; Batum şehir merkezine 9 km uzaklıkta dünyanın en büyük botanik bahçelerinden olan, 5600 odunsu bitki türünü barındıran 100 yaşını kutlayan, Batum Botanik Bahçesi ile devam ediyoruz. 1 saate yakın sürecek gezimizi tamamlıyor, öğle yemeğimizi Gürcü yemeklerinden oluşan mönü şeklinde alıyoruz. Yemeğimizin ardından Batum şehir turumuzda Orta Camii, Piazza Meydanı, Poseidon ve Altın Post Media Heykeli Drama Opera Binası, Avrupa Meydanı ve Batum Bulvarda vereceğimiz serbest zaman ile devam edip Otelimizin Bulunduğu Hopaya geçiyoruz.Cihan Otel

5.Gün 04 Ağustos 2015: Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Artvin’in Şavşat ilçesine hareket ediyoruz. Şavşat Kalesi’ni panoramik olarak görüyor, Ahşap Gürcü ve Ahıska kültürünü yansıtan evleri ile Ciritdüzü ve Veliköy üzeriden Sahara Milli Parkı içerisinde bulunan, Turkuaz rengi ile sizleri büyüleyecek Şavşat Karagöl’e ulaşıyoruz. Göl etrafındaki yürüyüşümüzü tamamlıyor, çaylarımızı yudumladıktan sonra, Cevizli köyünde bulunan, Aşağı Tao Klarjeti bölgesinde bulunan, gürcüler için önemli kiliselerinden olan Tibeti Kilisesini geziyoruz. Rehberimizin anlatımları eşliğinde gezimizi tamamlıyor, Çoruh nehrinin eşliğinde Artvin’e hareket ediyoruz. Seyir tepesinden Türkiye’nin en yüksek barajı Deriner ve Artvin’i izledikten sonra Ata Tepe’de ki Dünyanın en büyük Atatürk Heykelinifotoğraflıyoruz. Öğle yemeğimizi Artvin Kültür Evinde yöreye özgü yemekler şeklinde aldıktan sonra Borçka’ya hareket. Transfer araçlarımız ile buluşuyor Karadeniz’in incisi olarak tabir edilen 1550 metre yüksekliğindeki Tabiat Koruma Alanı Borçka Karagöl’e çıkıyoruz. Gürgen, Kayın, Ladin ağaçları arasındaki yürüyüşümüzü tamamlıyor, fotoğraf çekimlerinin ardından aracımız ile buluşuyoruz. Cankurtaran Geçidini aşıyor Hopa’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği, konaklama Cihan Otel

6.Gün 05 Ağustos 2015: Sabah erkenden kalkıyor Çağlayan Vadisine doğru yol alıyoruz.Manzara bizleri büyüleyecektir.Çağlayan Vadisi gezimizi yaptıktan sonra Fırtına Vadisi boyunca yol alıyor Ayder Yaylasına çıkıyoruz.Ayder Yaylasında serbest zaman verdikten sonra Mucit Amcamızın tesisinde Öğle yemeğimizi alıp Sevdaluk Dizisinin çekildiği Çinçiva Köyü ve Kemer Köprüsünde fotoğraf molası verip Trabzon’a hareket ediyoruz.Uçak saatimize kadar Cevahir AVM de serbest zaman veriyor akabinde Havaalanına kadar sizlere eşlik edip vedalaşıyoruz.Bir başka organizasyonda görüşmek dileğiyle.