Dağlar
Saat
Samsun Çıkışlı 2 Gece 3 Gün Batumlu Karadeniz Turu
Akşam Hopaya Hareket.

1.Gün : Sabah Hopaya varıyor Kahvaltımızı alıyor ardından Batuma Geçiş yapmak üzere Sarp Sınır Kapısına gidiyoruz.Ardından ilk olarak Gonio Kalesi,Teleferik ve Şehir müzesini gezip öğle yemeğimizi alıyor şehir merkezinde kısa bir yürüyüş ve serbest zamanın ardından Ayder Yaylasında bulunan Otelimize yerleşiyoruz.Ayder Haşimoğlu Otel

2.Gün :
 Sabah erkenden kalkıyor Kaçkar dağlarına doğru Extra olarak Minibüs kiralayıp Safariye çıkıyor yaylalarda gezinti yapıyoruz.Ardından Mucit Amcamızın yerinde kısa bir mola verdikten sonra Rafting molası veriyoruz.Rafting Molamızın ardından Rizeye geliyor Yöreye özgü ürünlerin satıldığı TEKPA Mağazamızdan hediyelik ürünler alıp Uzungöle hareket ediyoruz.Burada kısa gezinti yaptıktan sonra Otelimize yerleşiyoruz.Sezgin Motel

3.Gün :
Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı yapıyor ardından Extra olarak Minibüs kiralayıp Uzungölün daha yukarılarına minibüslerle çıkıyoruz.Yaylalarda gezinti yaparak bir yayla evine konuk oluyor ve bizlere verilen ikramların ardından Sürmeneye uğruyoruz.Kısa bir molanın ardından Yomrada Bulunan Çay fabrikamıza hareket ediyor Çayın tarladan soframıza nasıl geldiğini Mühendisimizden öğreniyor ve Sumela Manastırına geçiyoruz.Rehberimizin vereceği bilgiler eşliğinde Manastırımzı gezip Trabzon merkezde bulunan Atatürk Köşkü ve Ayasofyayı ziyaret edip Samsuna hareket ediyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.