Dağlar
Takvim
Tavsiye Yerler
Saat
Şanlıurfa Çıkışlı Samsun Başlangıçlı Gümüşhane Bitişli 3 Gece 4 Gün Batumlu Karadeniz Gezisi

28 Mayıs 2014 Akşam Şanlıurfadan Hareket

1.Gün 29 Mayıs 2014 :
Sabah 07.00 de Samsuna varış.Kahvaltımızı aldıktan sonra sırasıyla Atatürk Anıtı,Gazi Müzesi,Tütün İskelesi ve Kurtuluş yolu ardından Bandırma Vapuru ( Gerçeği Değildir ) gezilerimizi yapıyor Orduya hareket ediyoruz.Ordu Merkezde Fındık alışverişimizi yapıyor ardından Boztepeye çıkıyor öğle yemeğimizi Ordu manzarasına doğru alıyoruz.Orduya veda ediyor Trabzona hareket ediyoruz.Atatürk Köşkünü geziyoruz ve Otele geçiyoruz.Sandal Otel

2.Gün30 Mayıs 2014  : Sabah erkenden kalkıp Gürcistana geçmek için Artvin'in Hopa ilçesine oradan da Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz.Herkes sadece Nüfus Cüzdanıyla Batuma geçiş yapacaktır.(Herkesin Nüfus Cüzdanı yanında olmalıdır ve üzerinde TC Kimlik No Bilgisayarlı olarak yazılmış olmalıdır) Önceden gönderdiğimiz İsim Listesine göre hazırlanmış geçiş kağıtlarımızı alıyor ve Gürcistana geçiyoruz.Gürcistanda gezeceğimiz yer Batum. Batumda ilk olarak Gonio Apsaros Kalesi,Çoruh Nehri ve Deltası ardından Şehir Müzesine gidiyoruz.Tarihi Katedral,Osmanlı Camii ziyaretlerimizin ardından Türk restoranında Yemek alıyoruz.Ardından Batum sahilinde gezintiye çıkıyoruz.Neptun Heykeli,Medea ve Altın Post Anıtı,Avrupa Meydanı ve Batum Boulvard Gezilerimizi tamamladıktan sonra tekrar Sarp Sınır Kapısına geliyor  Türk tarafına geçiyoruz ve Otelimizin bulunduğu Ayder Yaylasına hareket.Ayder Yeşil Vadi Otel

3.Gün 31 Mayıs 2014 : Sabah erkenden kalkıp İsteğe bağlı olarak (Extra) Safariye çıkıyoruz.Minibüslere Binerek Kaçkar Dağlarının Zirveleri sayılan Kemerli Kaçkarlarda Bulunan Kavron Yaylasına çıkıyoruz.Ardından Otelimize geliyor eşyalarımızı alıyor Ayder Yaylasında gezinti yapıyoruz.Şimdi sırada Mucitin yeri var.Şelalesiyle,Hayvanat Bahçesiyle,Balık Havuzlarıyla,Gönül Salıncağıyla Ayder Doğasında öğle yemeğimizi alıyor ardından Rafting Yapmak için Fırtına Deresine geliyoruz.Rafting yapmayanlar Çay ve Kivi Bahçelerinde gezinti yapabilir.Çay içebilir.Şimdi sırada Rize var.Rize merkezde yöresel ürünler için kısa bir alışverişin ardından Rize Ziraat Bahçesine çıkıyor Rize ayaklarımızın altında kalacak şekilde manzaraya doğru çay molası veriyoruz.Rizeye gelipte çay içmemek olur mu hiç ?Ardından Uzungöle gidiyor Göl etrafında kısa bir gezintinin ardından Otelimize geçiyoruz.İnan Kardeşler

4.Gün 1 Haziran 2014 :
 Sabah erkenden kalkıp İsteğe bağlı olarak Extra Safariye çıkıyoruz.Uzungölün bir avuç su birikintisi,insanların karıncadan daha ufak göründüğü Karaster Yaylasına hareket ediyoruz.2300 m de bulunan bu yaylada gezinti yapıyor bol bol hatıra resimleri çekiniyoruz.Ardından Uzungölde bulunan otelimizde eşyalarımızı alıp Sürmeneye hareket ediyoruz.Sürmenede Meşhur Sürmene Bıçağı,Trabzon Kemençesi,Trabzon Sepeti,Kurabiyesi,Ekmeği vb..ürünler için kısa bir alışveriş yapıyor ardından Çay fabrikasına hareket ediyoruz.Çayın soframıza gelirken hangi evrelerden geçtiğini Mühendisimiz eşliğinde geziyor ve Çay molası veriyoruz.Arzu eden misafirlerimiz çay alışverişi yapabilir.Şimdi sırada Sumela Manastırı var.Önce Trabzon'un Maçka ilçesine oradan Altındere Milli Parkına hareket ediyoruz.Ardından dolmuşlara binerek Manastıra 330 m mesafe yürüyerek Manastıra giriş yapıyoruz.Manastır ihtişamıyla sizleri büyüleyecektir.Manastır gezimizin ardından Hamsiköye uğruyor Meşhur Sütlacının tadına bakıyor Zigana Dağı,Zigana Yaylası ve Tüneli üzerinden Şanlıurfaya dönüşe geçiyoruz.Bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.