Dağlar
Takvim
Tavsiye Yerler
Saat
17-20 Nisan Kayseri Çıkışlı Trabzon Başlangıç Samsun Bitişli 2 Gece 3 Gün Karadeniz Turu

ZİGANA-SÜMELA MANASTIRI-UZUNGÖL-ATATÜRK KÖŞKÜ-RİZE BOTANİK BAHÇESİ-RİZE BEZİ ATÖLYESİ-OSMANLI TAŞKÖPRÜSÜ-FIRTINA DERESİ-MUCİT AMCANIN YERİ-ÇOŞAN DERE-AYDER YAYLASI-GELİN TÜLÜ ŞELALESİ-FIRTINA DERESİ-İKİ ÇAY FABRİKASI-BOZTEPE-BANDIRMA VAPURU-ONUR ANITI-AMAZON KADINLAR KÖYÜ GEZİSİ

1.GÜN: Akşam saat 19:00 Trabzon Uzungöl’e hareket.

2.GÜN: Sabah Uzungöl’e varış. Kahvaltımızı Uzungöl’de muhteşem görselliği olan doğanın içerisinde bulunan İnan Kardeşlerde alıyoruz.(Açık Büfe). Kahvaltımızdan sonra Uzungölü geziyoruz. ALP Dağlarını andıran muhteşem doğanın güzelliğini yaşıyoruz ve bu eşsiz anları unutmamak üzere fotoğraf çekiyoruz.Efkar Tepesi,Şerah Köyü ve Yapay Şelaleleri gezip Uzungölden ayrılıyoruz.Şimdiki Durağımız Rize.Rize merkezde kısa bir gezintinin ardından Botanik Parka çıkıp Rize Manzarasına karşı Çaylarımızı yudumluyoruz.Ardından yöreye özgü ürünlerin satıldığı Mağazamızda kısa bir alışveriş yapıp Ayder Yaylasına hareket ediyoruz. Yol üzerinde bulunan Sevdaluk Dizisinin çekildiği yerleri gezip Mucit Amcamızın yerinde kısa bir ziyaret yapıp Ayder Yaylasında bulunan Kalegon,Gelin Tülü Şelalesi,Horon Düzü Yayla evlerini gezip Otelimize hareket ediyoruz.Ayder Haşimoğlu Otel

3.GÜN: Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra Ayder yaylasına veda ediyoruz.Sürmene merkezde kısa bir molanın ardından Çay Fabrikamıza uğruyor Tarladan Soframıza geliş evrelerini Mühendisimiz eşliğinde Fabrika gezimizi yapıp Çay alışverişi yapıyor ve Trabzon ilimizde bulunan Atatürk Köşkü ziyaret ediyor ve daha sonra Maçka’da bulunan Altın Dere Milli Parkını geziyoruz.Trabzon Gezilerimizi yapıp Orduya hareket ediyoruz. Ordu Hilton

4.GÜN: Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı alıyor Karadeniz sahilini kullanarak Ordu Boztepe’yi geziyoruz ve seyir keyfini yaşıyoruz. Ordu Boztepe’den ayrıldıktan sonra sahil yolumuzdan SAMSUN ilimize ulaşıyoruz. Burada Bandıra Vapuru, Amazon Kadınlar Köyü ve Atatürk Onur Anıtını ziyaret ederek gezimizi tamamlıyoruz. Kayseri’ye dönüyor bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz